Apparatuur door ons geleverd:

Randapparatuur die door ons is geleverd komt met ondersteuning door onze helpdesk.
Wanneer u problemen heeft met het installeren en/of instellen kunt u, indien het u zelf niet lukt, onze helpdesk hiervoor bellen.

Apparatuur “niet” door ons geleverd:

Voor de installatie van randapparatuur die NIET door ons is geleverd verwijzen wij u naar de leverancier van uw apparatuur.
Echter:
Wanneer dit niet (meer) mogelijk is, kunt u onze helpdesk vragen dit voor u te doen.
LET OP: 
Voor hulp bij installeren van hardware die niet doos ons is geleverd worden kosten in rekening gebracht! 
De helpdesk zal u hier ook op wijzen.
Wanneer u akkoord gaat, zal onze helpdesk proberen uw eigen hardware te installeren en/of uw probleem op te lossen.
De factuur ontvangt u achteraf a € 25,= per half uur ex btw.(Eerste half uur wordt in altijd in rekening gebracht)

Categorieën:

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *