Aangeschaft bij ons:

Randapparatuur die bij ons is aangeschaft wordt ondersteund door onze helpdesk.
Wanneer u problemen heeft met het installeren en/of installeren kunt u, indien het u zelf niet lukt, de helpdesk hiervoor bellen.

Aangeschaft bij andere leverancier:

Voor de installatie van randapparatuur die NIET bij ons is aangeschaft verwijzen wij u naar de leverancier van uw apparatuur.
Echter:
Wanneer dit niet (meer) mogelijk is, kunt u onze helpdesk vragen dit voor u te doen.
LET OP: 
Voor hulp bij installeren van hardware die niet bij ons is gekocht worden kosten in rekening gebracht! 
De helpdesk zal u hier ook op wijzen.
Wanneer u akkoord gaat, zal onze helpdesk proberen uw eigen hardware te installeren en/of uw probleem op te lossen.
De factuur ontvangt u achteraf a € 25,= per half uur ex btw.(Eerste half uur wordt in altijd in rekening gebracht)

Categorieën:

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *